油呀油 | Facial Oil

自家 concept 版 Sunday Riley Luna Sleeping Night Oil

前陣子用完了支 Retinol Serum, 因人肉 courier 無返香港懶懶地無去補貨. 所以好一排都已經只用 facial oil.

我用麗仁行椿花油 X 玫瑰果油 (Rosehip Oil)*.

個人覺得椿花油質感比較厚潤, 冬天用非常好;
相反玫瑰果油保濕得來很輕同清爽, 但鎖水能力欠奉. 舊年冬天去法國(強勁暖氣), 淨用玫瑰果油就唔多夠力.

所以會按天氣兩溝, 現在春夏大約是一份椿花油 X 兩份玫瑰果油.
我自己有幾個以前裝維他命C Serum 15-20ml 的滴管瓶, 會直接將一定份量嘅油溝好.
每晚用3滴. 早上防曬前用1滴. 就是我的 moisturizer, 晚上會再加一層 Nivea Soft Creme 鎖水保濕.

上個月開始晚上再加碼溝了乳香精油** (Frankincense Essential Oil), 聽說對皮膚抗皺能力好, 當然功效暫未試到.
但好鍾意陣味, 非常舒緩同relaxing. 之前用過 Aromatherapy Associates 的浴油(De-Stress Mind)都有這個成份.
P.S. 這個香味比較個人, 有人可能會唔習慣也覺得有點中東味.

未完!

上星期開始我仲加埋珍珠粉 (麗仁行Ling Lee無添加天然珍珠粉), 晚上混在油中用.
有否白到就未見到, 但感覺上整體保濕力提升了, 因有時忘記(或是懶)無用到 Nivea 但第二朝都很水潤. 但老實講用完之後我未必會回購, 因之前都係八卦買嚟試下, 也不喜長期用太多 products.

早: 麗仁行椿花油 X 玫瑰果油
晚: 麗仁行椿花油 X 玫瑰果油 X 乳香精油 X 珍珠粉

* 玫瑰果油 (Rosehip Oil)
之前用過 Trilogy (萬寧在賣約HK$200內)凱特王妃用嗰個牌子(廣告話), 現在用Melvita.

其實兩隻分別不大, 但我覺得Trilogy會再輕身同清爽少少, 其實萬寧甚至iherb.com都有好多牌子選擇, 只要是純玫瑰果油就可以, 不用買太貴的.
P.S. Melvita 法國買時加上promotion 50ml一支都不用HK$200…

** 乳香精油 (Frankincense Essential Oil)
至於乳香精油我在 iherb.comAura Cacia Frankincense 100% Pure Essential Oil
其實我都精油嘅研究非常極度有限, 有興趣請自行google, 相關文章不少, 也有很多要注意的地方.

發表迴響

