講大話!!!!

IMG-20151126-WA0004
11月尾新車落地 (未學識踩ing, 得個樣呃o下人)

兩歲+2個月的Kelvin哥, 明顯醒左好多, 唔只難呃左, 仲開始呃返我轉頭…

第1次: 講好飲晒杯水去街街, 眼見只尾左兩啖就話飲完又放到隻杯老遠, 一一一定有古怪…
叫佢比返隻杯我, 就一味話"飲完" X 大聲重複
再3 insist , 最後死死地氣, 一攞起隻杯就大大口飲左一啖, 再比我 (都是未飲晒囉)

=>OK當你玩捉字蝨 (飲完<>飲晒)

第2次: 去完公園玩要抱抱, 我話攞住花花 (地下拾的)唔抱, 之後當我面將花花放手心握拳, 同我講無花花… (當我盲?)
我指住拳頭重複: 攞住花花唔抱
Kelvin哥即發爛: 無花花…..
一抱起, 就打開隻手笑笑口: 花花HEHE, 花花花… (個樣 evil 到..)
我又即時放返佢落地: 攞住花花唔抱
最後只有死死地氣為抱抱放棄花花

=>講大話!!!

都好(阿Q上身), 起碼你個腦有進步 XD

發表迴響

