Kelvin哥公醫日記 | 3料BB卸任篇

IMG_20151122_103434
父子X婚紗pose XD 11月底 (2歲+1個月) @ 火車博物館

上回Kelvin哥剛"榮升"3料B: 心臟科 + 兒科 + 骨科

“回家度假"之後個日一早返骨科報到, 等左成個早上, 醫先話要做個架固定, 但因為公眾假期又要等聽日先安排到. 所以就用醫生膠紙包著腳指公同第2隻腳指固定, 是日又"回家度假"

點知聽日再去話如果用個架會著唔到鞋, 因為太細個怕好難得路, 所以只用醫生膠紙固定… 自始每日沖完涼涼就要整整, 包腳仔

終於2星期後覆診再影相(X-ray), 以為好返, 醫生話仲要多少少時間(即時個心一沈…), 話盡量行少d同唔好跑 (BB點停…)
所以又要再去… 好彩洗左少少苦肉計Book 到同一日覆診11月19日兒科+骨科, 唔使去兩次

10月底兩歲生日前, 要心臟ultrasound, certified 無事收工 YEAH! 其實都是意料之內, 但當醫生照完講result 之前一秒, 我突然個心有少少驚, 如果… 好彩無事

因為回想Kelvin哥幾個月驗血時聽到有雜音個日, 有個BB早我地一日去驗血又聽到有雜音, 但比較嚴重要留院, 所以我去個日佢已安排ultrasound.
入去照之前, 個媽媽話都好擔心, 但上網好多人都話小事, 仲安慰我唔使擔心 (因為醫生話Kelvin哥好輕微).
但照完出來個媽媽好似豬頭咁… 醫生話要即時簽紙做手術, 我聽到即時都喊左, 不是擔心Kelvin哥, 咁細個豆丁要開刀做手術… 好心痛

又fast forward 返11月19日兒科+骨科, 其實我都覺得兒科唔會再睇佢, 因為白白淨淨, 返而其他覆診的BB就紅卜卜好似Kelvin哥1年前咁.
骨科張相醫先話好靚完全100%好返. 個日如釋重負, 每年個日要去的慶祝下.

所以由10月最高峰3料, 到11月無料, 成個人輕鬆晒~~~

發表迴響

